2014. november 10., hétfő

20. fejezet

Sziasztok! Meghoztam a kövi fejezetet! :D Ehhez a részhez egy videót is szerkesztettem, amit mindenféleképpen nézzetek meg, mert történetet és egy-két eseményt mond el! : D Remélem tetszeni fog! :) Komikra még mindig nagyon számítok! :$

Puszi
VattaCukor♥

/Tudjuk.ki szemszöge/

Sötétség. Fájdalom. Kín. Bánat. Élet. Halál. Magány. Éhség! Mi történik? Mi folyik itt? Hol vagyok? Mindentől távol, mégis oly közel. Sötétség. Erdő?! Rengeteg!? Köd?! Eső?! Nem tudom! Szomjazom! Oltsd a szomjam! Sötétség. Minden más! Mi ez? Vér?! Sötétség. Nincs kiút! Merre menjek? Magányos vagyok! Valaki segítsen! Mi ez az égető kín? Kapar a torkom! Adj valamit! Sötétség. Víz! Víz kell! De merre van? Shh... Hallom! Északra van egy patak! Gyorsan! Oda kell jutnom! Sötétség. Iszom, de nem elég! Valami nem stimmel! Nem múlik a szomjam! Van valaki mögöttem. Sötétség. Mindenem véres! De sokkal jobban vagyok. Mi történt? Sötétség. 
  /pár nappal később/
Fekszem. De hol? Hova megyek? Nem tudom. Mi ez az egész? Képzavar. Megint szomjazom! Merre van a víz? Sshhh... Hallom a dübörgését! Rohanj! Sötétség. Iszom, de ez nem víz. Ez valami édes... és piros! Mi ez? Vér? Lehetetlen. De finom! Kell még! Sötétség. Egyedül vagyok. A többiek hol vannak? És kik azok a többiek? Semmire és senkire nem emlékszem... Sötétség. Zaj. Valaki van a közelben. Héé.. Segíts! Hol vagyok? Merre találok haza? De hol lakom? Miért nem segítesz? Héé! Ne menj! Ne rohanj! Azt mondtam állj meg! Héé! Elestél! Segítek felállni, de te is segíts nekem! Nem bántalak! Ohh.. mi ez az édes illat? Finom! De mi ez? Hiszen ez vér! Ne! Én ezt nem iszom meg! De miért nem? Hiszen jobban vagyok tőle! Adj még! Sötétség. 
/újabb pár nap/
Mi történt? Milyen nap van? Éjszaka van. Nem emlékszem semmire, minden olyan zavaros. Alakok, nem... emberek, elmosódott emberek. Homályosak az emlékeim...



Mit tettem? Mi vagyok...... Ez én voltam?
El kell innen tűnnöm, de bárhová is megyek, mindenhol az áldoztok arcát látom..
Egy szörnyeteg vagyok! Hová menjek? Vért ittam! Embert és ... mit öltem? Mert nem embert az biztos... Ki vagyok én? Egyáltalán ki voltam én ez előtt? Mert nem ilyen az biztos! Mit tettem? Mik voltak azok az égő testek? Hidegek és kemények voltak.. de a kezemben mint egy hímes tojás... Milyen teremtmény volt? Egy sikátorban voltunk... és épp evett... nem is... vért ivott! 
VÁMPÍR!
Vámpír volt! Igen... az volt... de honnan tudom ilyen biztosra? És én mi vagyok? Én is vért ittam! Vámpír vagyok? Lehetséges, de nem csak ittam, hanem ettem is! Megettem a szívét!... Én megettem a vámpír szívét!!! Ez nem lehet.. Ez meg sem történt!... Ez csak egy nagyon-nagyon rossz álom....


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Első kérdésem az lenne, hogy ''Jól vagy?" .
    A videó tetszett, nagyon király lett. Eszméletlenül jól összeraktad a részeket. Viszont a zene.... hát olyan érzésem volt tőle, mintha elektromossággal ráznának. Én sokkal jobban el tudnék hozzá képzelni egy, hogy is mondjam régiesebb, vad, de titokzatos, félelmet keltő zenét. Igazi horror zenét.
    A írásos részre rátérve, nagyon jól szemléltetted a zavarát, amit a videó is visszaadott. A tő és befejezetlen mondatok tökéletesek erre a célra. Gondolom ebbe a fejezetbe nem akartál többet írni. Ez így volt jó. Viszont már megint tűkön ülök, pedig 4 perce még annyira örültem a friss fejezetnek. Szóval hajrá.
    Remélem nem haragszol, amiért kritizáltam a zenét. Ez az én személyes véleményem, de azt még egyszer mondom a videó nagyon ott van :)
    Várom a következő részt.
    Üdv.:
    Evelyn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia Evelyn!
      Nem haragszom, inkább örülök a kritikádnak, mert így tudom, hogy legközelebb, mit ne vagy másképp csináljam! :D
      Kijavítottam a videó zenéjét, remélem így már elnyeri a tetszésed! :)

      VattaCukor♥

      Törlés
    2. Tökéletes!!!! Imádom <3 Ezerszer jobban átérezhető. Mondhatni hátborzongató lett. Köszönöm!!! :) <3

      Törlés
  2. Szia!

    Na neee! Mi történt Bellával?! Mivé vált most ő?! Teljes zavar van a fejembe úgy mint a fejezetben.
    Nagyon jól átérezhető az a zavarodottság ami most lejátszódik benne. A videó jól van összeállítva olyan mint a fejezet :D
    Nekem nagyon tetszett. Ezen fejezet után még jobban várom a folytatást.

    VálaszTörlés