2011. augusztus 26., péntek

12. Fejezet megérkezett!!!!


Sziasztok! Megírtam a 12. fejezetet! Nagyon sajnálom, hogy nem hoztam már egy ideje új fejit, de nem volt időm, és ez a nyár nagyon szar HuSz-t, annak nagyon köszönöm, és kérlek írjatok pár komit! Előre is köszönöm!!! Jó olvasást!
Puszi
VattaCukor♥


12. fejezet
Szép lassan vezettem La Push felé, ami csoda volt nálam. A ház előtt leparkolva észrevettem, hogy mindenki itt van nálunk. Amint meghallották, hogy hazaértem, a ház ajtaja kivágódott és mindenki kijött.
- Bella! Merre voltál ilyen sokáig? Azt hittük, hogy valami bajba kerültél.. – jött hozzám Emily és megölelt, amit szívesen viszonoztam.
- A nénikémék házánál voltam, megvettem bele a szükséges dolgokat, mivel eladtam a házat.
- Már megvették? Hiszen még meg sem hirdetted! – hüledezett Leah.
- Igen, nagyon fontos volt a vevőnek, így meg is vette rögtön, és megkért, hogy vásároljak be neki bútorokat és egyéb dolgokat, ami szükséges egy háztartásban.
- Áhh..most már értjük. És mennyiért vették meg a házat? – kérdezte Seth.
- Mindennel együtt kaptam 100 500 dollárt.
- Mennyit?
- Jól hallottátok! –mosolyogtam rájuk.
- És mit kezdesz ezzel a rengeteg pénzel?
- Berakom a bankba! Mi mást tennék?! Nem költöm el feleslegesen. De mi volt az a nagy ijedség az arcotokon, amikor hazaértem?
- Igaz is, jó, hogy emlékeztetsz! – mondta Sam. – Vámpírok vannak Forks és La Push környékén. Már 2 embert megöltek. A Cullenék már tudják, szóltunk nekik. Ma este el kell kapnunk a vérszopókat, hogy újra béke legyen a környéken. Ebbe a Cullenék is beleegyeztek, fél óra múlva itt találkozunk, mindenki menjek készülni a mai harcra. Ketten maradnak és vigyáznak Benire. Leah és Embry maradnak itt. Azért nem Bella, mert ő a leggyorsabb, és erre most szükségünk van. Indulás! – adta ki a feladatot.
- Értettük! – mondtuk és mindenki ment készülődni. Emily, Jared és Leah itt maradt a házban. Felrohantam a szobámba, megfésülködtem, felkötöttem a hajam, és felvettem egy laza ruhát. Leszaladtam a lépcsőn, be a konyhába. Bekaptam pár falat müzlit és már rohantam is ki a ház elé. Csak Sam volt még itt, így várni kellett a többiekre. Nemsokára ők is megérkeztek, és elindultunk a határvonalhoz. Még nem változtunk farkassá, futva mentünk. Még ember alakban is én voltam a leggyorsabb, én láttam meg a Cullenéket, akik már ott voltak és ránk vártak.
- Üdvözöllek benneteket! –köszöntött Carlisle.
- Szintén! – intettünk. – Van valami tervetek, stratégiátok? Hisz most  az összhang lesz a lényeg.
- Úgy gondoltuk, hogy párokban kellene lennünk, ha a nomádok többen lennének. Mi úgy lennénk, hogy: Emmett-Alice, Rosalie-Carlisle, Esme-Én és Edward egyedül a képessége miatt. – mondta Jasper.
- Rendben. – mondták a többiek.
- Szerintem ez nem jó. – szóltam közbe.
- Miért is ne lenne jó? – kérdezték meg egyszerre.
- Azzal nincs bajom, hogy párokban legyünk, de az előbb mondta Sam, hogy az összhang a lényeg. És mivel együtt kell működnünk, úgy gondolom, hogy az jobb lenne, hogy 1 vámpír és 1 farkas. Úgy mindenki figyelne mindenkire és mindenről tudna mindenki.
- Igazad van! Hogy ez miért nem jutott az eszembe?! Igaza van Bellának!
- Akkor legyünk úgy. És ki kivel legyen? – kérdezte Carlisle.
- A gyorsasága kinek milyen?
- Bella a leggyorsabb, utána Jacob, Paul, Leah, de ő nincs itt, mert vigyáz a babára Jareddel. Utánuk Én, Seth és Embry. – sorolta Sam.
- Értem, nálunk Edward, Én, Emmett, Carlisle, Alice, Rosalie és Esme.
- Ti eggyel többen vagytok…nem jön össze, hogy mindenki párban legyen. –mondtam. – Csak ha valaki egyedül marad vagy egy farkas kettő helyre figyel, esetleg egy csoportban hárman lesznek.
- Mondom, hogy hogy legyen: Emmett-Embry, Rose-Jacob, Alice-Sam, Esme-Bella, Carlisle-Paul, Én-Seth-tel. És Edward meg egyedül marad, megint a képességére hagyatkozva. Így megfelel? – nézett körbe Jasper.
- Igen! – hangzott a válasz.
- Bella? – nézett csak rám.
- Oké…
- Jó hallom azt a „de”-t? – mosolygott rám.
- Nekem nem tetszik, hogy Edward egyedül van…
- Nem lesz semmi baja, szívem – tette rám a karját Esme.
- Rendben, de szemel tartalak! – néztem Edwardra, ő csak rám kacsintott, de ezt senki nem vette észre.
- Na, mindent megbeszéltünk, induljunk! – mondta Sam…


3 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik de azért remélem hogy edwardnak nem esik semmi baja de csak annyit még hogy remélem hamar folytatod

    VálaszTörlés
  2. pedig azt hittem már hogy bella meg edward egy csapatba kerülnek milyen jó lett volna de így is jó. remélem hamar hozod kövit

    VálaszTörlés
  3. Csajszi, egyetlen egy hatalmas nagy problémám van ezzel! Mégpedig az, hogy szlenggel írtad a "h" "v" :/ Jaj, nincs vele különösebb bajom, de ha írsz, akkor legalább azt a pár betűt írd utána :) Na nem mintha bántani akarnálak! Ezért most jöjjön a pozitív része a kritikának ;)
    Mármint ha megengedsz még egy építő jellegűt: legyen hosszabb a feji, mert annyira bele élem magam, aztán csak elfogynak a sorok... -.-" Pedig még úgy olvasnám :)
    Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle :D :)
    Bár Bella tiltakozása eléggé feltűnő volt, hiszen a többiek még nem tudnak róla... vagy csak nekem maradt ez ki? XD

    Hajrá, siess aztán ám azzal a frissel :)

    MosolygóOneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés