2010. július 27., kedd

1. fejezet



Sziasztok! Íme az első fejezet! Most írtam meg! Próbáltam hosszút írni. :P Remélem tetszik! Jó olvasást! Komikat ha lehet! Puszi!

1. fejezet Április elseje /1.

- És kit akarsz megheccelni? - kérdeztem Pault, aki már mellettem ült a szalmakazalon.
- Nem is tudom, mondjuk Jake-t. - nézett rám pimaszul.
- Benne vagyok! - csúsztam le a létrán.
- Bella! Ha még egyszer ezt csinálod, én öllek meg téged, nem saját magad. Kitöröd a nyakad, ha 7 méterről csúszol le egy öreg létrán. Bármikor eltörhet, vagy valami bajod eshet! - nézett le rám szúrós tekintettel.
- Igenis, apuci. - biggyesztettem le ajkamat. Ez mindig bevált nála.
- Ez már szeretem - mosolygott mellőlem. Még hogy én töröm ki a nyakamat, hogy lecsúszok egy nyamvadt létrán, amikor ő meg ugyanolyan magasról leugrik.
- És mivel ugrassuk meg Jacobot?- mosolyodtam el.
- Azzal, hogy - és megbeszéltük mivel tréfáljuk meg Jacobot.
Ahogy kiterveltük, el is indultunk végrehajtani. Szereztünk egy fényképező gépet és elindultunk megkeresni a többieket. Samet és a feleségét Emily-t, Jared-et, Embry-t, Seth-et, Leah-t, Billyt és az összes jó barátunkat összehívtunk a Black ház elé, Jake épp fürdött. Mindenkit megkértünk, hogy maradjanak csendben, és bújjanak el egy bokorban, hogy ne látszódjanak, de jól lássák az akciónkat, és ha intünk jöjjenek elől. Egy 3 literes, műanyag vödörbe lisztet raktunk, Paulal szétváltunk, nála volt a lisztes vödör, Én hátramentem a ház túlsó oldalára és becsengettem. Hallottam egy ajtó csapódást, és gyorsan előrerohantam, miközben Paul elkészítette a vödröt. Kicsit kinyitotta az első ajtót és az ajtó fölé felrakta a vödröt, ahogy meglátott, hogy jövök ő is becsengetett. Intettünk, hogy jöjjenek elől, bentről léptek zaját hallottam és kinyílt az ajtó. A vödör tartalma Jacob fejére borult, majd rá a a fejére a vödör. Gyorsan lefényképeztem, és Paullal elkiáltottuk magunkat.
- Április bolondja! - nevettünk fel és a többiek velünk nevettek. Jake levette a fejéről a vödröt és fehér fejjel mosolygott.
- Tudtam, hogy készültök valamire - mondta Jacob. Miközben beszélt próbálta lesöpörni vizes testéről a lisztet, kevés sikerrel. Csak egy szál törülközőben állt előttünk.
- Szerintem újra lefürödhetsz - mondta Paul visszatartva kitörni készülő nevetését.
- Melyikőtök briliáns ötlete volt ez? - kérdezte Jacob
- Együtt találtuk ki – mondtam két nevető görcs között. Jake hátraarcot csinált és bement.
- Ez jó volt! –csaptuk össze a tenyerünket Paul-al és újra nevettünk.
- Jól kiterveltétek – jött oda hozzánk Sam, Embry, Seth és Jared.
Hát igen ilyenek vagyunk mi Paullal, ha együtt vagyunk.
Indul a következő része a tervnek.
- Mindjárt jövök! –szóltam oda a fiúkhoz.
- Rendben – mondták egyszerre.
Bementem a Black házba, megkeresni Jacobot, hogy-hogy áll. Benn volt a fürdőben.
- Jacob? Hogy állsz? – kopogtam be a fürdőbe.
- Ha megint meg akarsz szívatni, akkor sehogy. – szólt ki.
- Nem, veled már végeztünk - nevettem.
- Akkor jó! – nyitotta ki az ajtót. – És ki a következő áldozat?
- Embry és Jared.
- És mivel szívatjátok be őket? – kíváncsiskodott.
- Menj ki a szikla szirtre és ott bújj el –Jacob bólintott, és kiment a hátsó ajtón én meg a bejáratin.
- Embry, gyere velem egy kicsit! – szóltam oda neki.
- Hova? – jött közelebb.
- Szeretnék mondani valamit – mosolyogtam rá kislányosan.
- Oké, menjünk – adta be a derekát és én elindultam a szírt felé, Embry követett.

(Paul szemszög)
- Gyere ide Jared –hívtam el a többiektől a terv szerint. – Mondok neked valamit, ami hatalmas titok. Senkinek sem mondhatod el! - hagytam egy kis hatásszünetet. - Bella nagyon kedvel téged! Méghozzá... szerelmes beléd! A szikla szirtnél vár rád.
- Komolyan? – szeme csillogott a döbbenettől.
- Gyere, menjünk oda – bejött!

(Bella szemszöge)
- Ide állnál? El szeretném mondani neked, hogy… szeretlek.
- Tényleg...? – döbbent meg.
- Igen – pusziltam meg az arcát. – Kapsz a szádra is, ha becsukod a szemed és vársz 2 percet, hogy felkészüljek – így is tett.
Jared épp jött Paullal, de nem vettek észre. Odarohantam hozzájuk halkan.
- Végre, hogy itt vagy – öleltem meg. – Paul elmennél?
- Persze –ment el mosolyogva, de vissza is jött, úgy hogy Jared nem vette észre. Odahajoltam a füléhez és belesúgtam:
- Szeretlek! – füllentettem és neki is nyomtam egy puszit az arcára, mint Embrynek. – Gyere, itt szebb a kilátás –húztam Embry felé.
- Oké – suttogta.
- Csukd be a szeme, hogy megcsókolhassalak – súgtam.
Be is csukta. Odahúztam Embry elé, közben kiálltam közülük.
- Megcsókolhatsz! – súgtam.
Elindultak egymás arca felé és összeért a szájuk. Gyorsan elővettem a fényképező gépet és csináltam róluk fényképeket. Kinyitották a szemüket, de ahogy meglátták egymást hátraugrottak.
- Április bolondjai! – nevettem fel hangosan. Paul és Jacob is előjöttek és ők is nevettek. Tőlünk zengett az egész erdő és a sziklák is visszaverték a hangunkat.
- Ezt nem hiszem el…- eszmélt fel Jared. – Én még el is hittem.
- Ha használtátok volna az agyatokat, akkor rájöhettetek volna, hogy nem én vagyok a párotok. – nevettem még mindig.
- Ügyes vagy Bella! – Dicsért meg Jacob. – Olyan hihető voltál, hogy én is elhittem.
- Ilyen a mi Bellánk – nevetett Paul.
- Ez vagyok én, de indul a terv C része!

3 megjegyzés:

  1. uh ezt ki kéne próbálni xdxdxd tök jó lett!!:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett
    és alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ez egyszerűen fantasztikus volt! Imádtam! De komolyan, itt abba hagyni? Még jó, hogy fent van a kövi:P

    OneGirl

    VálaszTörlés